skikkelig norsk

GOD FERIE! Herlighet trodde aldri denne dagen skulle komme. De siste timene på skolen i dag kunne vi droppet, alle i klassen satt og bare så i veggen og kom med noen tamme innspill en gang i blant til den stakkars religionslæreren som prøvde så godt hun kunne. Men hallo ungdommen var gira på ferie, can’t blame us. Da jeg kom hjem rakk jeg å se ti minutter av Suits før jeg ble så rastløs at jeg kom med det sjokkerende forslaget om å dra på skitur i det fine været. Jeg tror seriøst aldri jeg har vært på skitur frivillig før, sånn utenom skole og familieturer, og jeg har nå i hvert fall aldri vært den som har tatt initiativ. Jeg spurte på gruppechaten om noen ble med, og den trofaste skifruen Loui, ble med. 


Vi gikk faktisk en mil til sammen! Så tok vi en kvikklunsj -og mandarin pause halvveis. Det var så herlig vær og skikkelig koselig! 


Flere enn meg som ble litt imponert eller? haha

7 kommentarer
    1. Så herlig! Har vært på skitur i dag jeg også, med friluftsliv på skolen:-) Godt å utnytte finværet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg