ferie rundt hjørnet

Heihå deilig med kort skoledag! Nå tenker jeg å sette meg til rette med litt mat og the blacklist en kort stund, før håndballtrening klokka fire. Det er siste uka før vinterferien så det er bare å stålsette seg og være sterk de siste dagene. Selv har jeg en framføring i politikk i morgen og en innlevering i markedsføring på torsdag, men etter deet så er sannelig ferie rett rundt hjørnet. I ferien skal jeg blant annet på den tradisjonelle hytteturen med NYG til Åre, every single vinterferie. Så det gleder jeg meg sinnsykt til!

Forresten så virket det som en del likte videobloggen og da blir jeg så glad! Si fra hvis det er noe spesielt dere vil jeg skal lage videoblogg om senere 🙂 Men vi blogges! Her er meg i nuet ♥

Sexy fot

Grodd litt skjegg siden sist 

Ha en fin dag! 

12 kommentarer
    1. Hei, jeg lurte på om du kunne lage et innlegg om programfagene du går å hva du synes om de? Vi skal velge nå på fredag så hadde vært veeldig fint hvis du kunna laget der før da. Å helst veldig ærlig så vi faktisk får høre om du er fornøy eller ikke 🙂

    2. Åå så heldig du er som skal til Åre! Jeg og familien skal dra til Warzsawa i Polen i fem dager, noe som kommer til å bli heerlig:-) Ha en nydelig tirsdag videre, og lykke til med framføring og innlevering!

    3. Hei verden søteste hvordan går det med deg? håper dagen din er blitt bra 🙂 jeg er aldri sett en snill jenta som deg, stå på elsker bloggen din hver eneste second;) ha en fin kveld videre <3

    4. hei god morgen ferdig på jobb tenkte kanskje at du å jeg kan bli kong Harald å drønning Sønja haha elsker bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg