Nyklipt

Hei dere! Denne lørdagen har vært så digg, jeg har ikke gjort nooe som helst. Bortsett fra å klippe håret haha, det var på tide. Jeg slappet bare av med god frokost, og en skulle tro man hadde god tid til å rekke frisørtimen som var halv fire, men så er det jo meg da. Klokka kvart over tre kastet jeg på meg det første jeg fant og stresset meg all the way til City Syd min for sent ups.. Da jeg kom hjem hadde det allerede rukket å bli mørkt så det ble litt depressing outfitbilder, men jaja. 

I kveld kommer gjengen igjen og vi skal lage sushi som tradisjon for de single rundt valentines day haha. 

Jakke fra Gant (74625 år gammel), genser fra Junkyard, bukse fra Urban Outfitters

Her er meg nyklippet ↑ Jeg klippet ganske mye så jeg lurer på hvor langt hår jeg egentlig hadde fra før av 

Vi blogges ♥

8 kommentarer
    1. Så søte bilde av deg bby 🙂 happy valentine day, always in my heart<3 kos deg masse med gjengen din:) elsker bloggen din 😉

    2. Hva skjer ? er gjengen din kommet? håper at du skal kos deg mye <3 you jump i jump remember 🙂

    3. You are the most beautifull girl i love in the world -:- plz dont hurt me one day because i love you so much <3 igjen du ser bra ut 🙂 uten å med jeg elsker deg min babes håper du liker kommentar 😉 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg