The ball drop

Hei igjen! Nå tenkte jeg å si noen ord om min nyttårsaften, det er nemlig en del som har spurt angående festen vår. Jeg har kanskje nevnt tidligere at jeg og jentene bestemte oss en stund tilbake for å arrangere en ordentlig fest denne kvelden. Jeg og jentene er jo da altså de jentene dere kjenner fra før av, russegruppa eller NYG som vi så fint kalles hehe. Og da kom vi også opp med navnet The Ball Drop, ettersom det er happeningen i New York på nyttårsaften, og vi har et litt internt og artig forhold til New York haha. 

Vi leide Nattergalen, som er en nattklubb midt i sentrum i Trondheim, og inviterte 350 venner og bekjente. Og etter noen sene kvelder med diskusjon og planlegging ble resultatet en skiikkelig bra fest med masse fine folk og herlig stemning som varte hele natta. Hvis dere har noen flere spørsmål, så svarer jeg i kommentarfeltet! Her er noen bilder vi våknet opp med på mobilen en sen morgen 1. januar. 

Hvordan var deres nyttårsaften?

14 kommentarer
    1. så utrolig gøy!
      har lurt på en ting en stund nå, er det mange som har sagt til deg at du ligner på Eva fra p3-serien skam? synes selv at dere ligner så!

    2. Siden dere inviterte såpass mange – kjente dere alle og var festen på en måte ”privat”, eller kunne hvem som helst komme?
      Og siden alle betalte 100kr hver, fikk de alt som alkohol osv ”gratis” i baren altså eller var det noe dere fikset?

    3. Anonym: Festen var privat ja, så alle inviterte var enten venner eller venners venner. Lokalet styrte baren på egen hånd, så all drikke kostet penger og gikk til dem direkte, det var ikke noe vi hadde kontroll på.

    4. Hva skal dere bruke pengene på? Ettersom man ikke har verken buss, van eller konsept i trondheim så vidt jeg har forstått..
      Kan du blogge mer om trening foressten? Tror mange har interesse av det nå på nyåret hehe, +at kroppen din er jo stunning<3<3

    5. Hei jeg var i Drammen å Oslo. Ser ut som du hadde gøy glad for det. Men hvem er han fyr som du prate med?

    6. Hei Verden søteste Jeg vet at du leser alle meningene mine 😀 håper en dag mathilde vi bli sammen du å jeg fordi jeg stole på meg og hjerte mitt banker kun for en person DEG 😉 vi blogges i morra eller kanskje i dag love you more <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg