roadtrip

Heii sann! I går kveld da vi kom hjem fra roadtripen til nabolandet, dro jeg og noen friends hjem til Ida og lagde god mat og drakk vin. Så bestemte noen av oss for å take it to the next level, så klokka tolv dro vi til byen og hadde det festlig der! Ble en artig kveld, som endte med to stk slitne mat og kat hjemme hos meg.

Her er noen bilder fra gårsdagen.


#cashflow 
Her er da meg i min sedvalige stress setting. Er jo som regel litt sent ute, så da gjelder det bare å hive seg i bila og gønne på for å hente jentene. I farten ble det også glemt å lukke buksesmekken ser jeg nå, så da er det fint å ha en kattepus som kan dekke til det upassende. Apropos upassende så kunne jeg kanskje funnet på noe annet enn en kattepus akkurat der da.

Vi spiste lunsj på Max selvfølgelig

ahh snø <3<3 har sånn julestemning

6 kommentarer
    1. Hei Mathilde! Elsker bildene du legger ut 🙂 Høres ut som en fin Lørdag det! Digger Max 🙂
      Jeg lurte på om du kunne kanksje gjøre meg en super tjeneste? Jeg har nylig meldt meg på Brun og Blid sin modell konkurranse, og prøver nå å få nok stemmer til å gå videre til semifinalen. Det er lettere sagt enn gjort, da de som ligger foran meg i konkurransen har mange tusen følgere på Instagram 🙁 Men som navnet på bloggen min sier, er jeg en drømmer og jeg gir ikke opp! Jeg hadde derfor satt utrolig stor pris på din hjelp og stemme 🙂 http://www.brunogblidmodell.no/nominasjon/42648/43159/
      Jeg håper at ved å legge igjen en kommentar her vil jeg få oppmerskomheten til deg og dine lesere, noe jeg virkelig trenger nå! Jeg syns det er utrolig viktig å stå på for sine drømmer, og vil gjerne inspirere andre, både unge og gamle til å gjøre det samme – uansett om man vil bli snekker, modell, blogger eller president! Del gjerne også eller gi meg en shoutout her på bloggen om du syns jeg er en god kandidat…. Det hadde betydd enormt mye for meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg