Lovable saturday

Hei folkens! Åh så godt det er med helg igjen. I går trente jeg før skolen med Anna, så jeg kunne si meg ferdigtrent klokka to. På kvelden dro jeg og jentene hjem til Lene og bestilte pizza og hadde et heerlig vors før vi dro på bursdagsfest til noen venninner. Jeg elsker å dra ut på fredager for da føles helga så lang. Lørdagen blir liksom søndag også vips så fikk vi en ekstra søndag etter søndagen. 

I dag skal jeg ikke gjøre mye. Har hentet en pakke på postkontoret som jeg er spent på hva inneholder, skal svare på en del mailer, også blir det nygkveld hjemme hos meg med burger og shitprat i kveld. 


Åh må bare vise dere en liten bit av babyen min som har operert og må ha på seg drakt og skjerm rundt halsen :(( Hun er verdens søteste da (og hater å bli tatt bilde av)

Etter skolen i går var jeg en tur innom Rosenborg Bakeri på City Syd og kjøpte meg nystekt brød og en blåbærmuffins hihi, var jo tross alt fredag. Men jeg må bare anbefale det, spesielt det grove brødet var fantastisk godt. ↓


Kompanserte litt da ikke sant, blåbærmuffins på den ene siden, og grovbrød med leverpostei og agurk på den andre. Balance is the most important thing.

Hva skal dere gjøre i helga?

7 kommentarer
    1. kan du svare i kommentarfeltet på hvor du har kjøpt den svarte adidas boksa i forrige innlegg? har lett overalt men finner den ingen steder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg