Tikker mot helg

Hei folkens! Det tikker mot helg og det feirer jeg med Friends og ristet brød med peanøttsmør og syltetøy ♥ my fav. Jeg skal på håndballtrening om en halvtime, og etter deet så har jeg vel mer eller mindre helg. Uka her har vært helt grei egentlig, ingen prøver eller innleveringer så langt. Neste uke derimot blir ca 75 ganger verre, men den tid den sorg. Apropos skole så.. (vent, apropos, heter det det? høres ut som aprikos men okei whatever) Uansett, med det samme vi snakker om skole så har jeg og to venninner i markedsføringsklassen laget en undersøkelse om hvilke sportsbutikker folk foretrekker, så trykk HER hvis dere vil svare på noen enkle spørsmål 🙂

Jeg har laget et nytt innlegg med matpakketips som kommer snart. På bildene holder jeg på å styrer med det, wanna guess what it iiz?

↑ Her mister jeg en gloheit kjøttbit på kjøkkenbenken, og her kaster jeg den gloheite kjøttbiten tilbake i stekepanna ↓ dat face tho


10 kommentarer

Siste innlegg