min venn mac marmor

Hei fine lesere! Jeg har sånn søndagsfølelse da, blir vel sånn når man er ute på en torsdag. Fredagen var en morsom dag, det skal sies haha. Jeg våknet opp hjemme hos Johanna med hele jentegjengen som lå over. Vekkeklokka ringte sju og da var det bare å dra seg selv (og eventuelt de andre) opp av senga (eventuelt sofaen). Det ble redbull og burger king til frokost før to stemningsfulle historietimer sto for tur. Vi spiste lunsj hjemme hos meg, som besto av mye sjokomelk, rundstykker og skinkost. På kvelden var jeg til Markus (som forresten ikke er kjæresten min for de som lurer), og så film og spiste grandiis namnam. Det var en dag full av drittmat <3

Fire fine fra torsdagen ↓
I dag våknet jeg halv ett og trodde jeg hadde forsovet meg bigtime til skolen. Deilig start ja. Så bestemte jeg meg for jogge en liten tur som endte med 1,1 mil, og det er ikke noe jeg gjør hver dag altså. Siden jeg kom hjem har jeg sittet henslengt i sofaen med ny favorittserie. For første gang i historien gir jeg en svensk/dansk serie en sjanse. Den heter Broen og er faktisk steinbra om jeg skal si det selv. Jeg ser den på Netflix.

Også må jeg vise dere macen min, som også har vært en god venn for dagen. Fikk et “skin” i marmor av Caseapp for å freshe opp macen litt med, og det gjorde det sannelig. Jeg synes den ble utrolig fin!Jeg har en rabattkode til dere som gir 20 % rabatt, bare skriv inn MATHOLCK20 


Hva synes dere?

3 kommentarer
    1. Broen er heelt sjukt. Håper du ser fra start av. Den nyeste sesongen går jo på NRK nå, men spar det til du kommer så langt. åh love it!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg