Siden sist

Hei folkens! Sorry fravær, gi meg anmerkning, jeg skal skjerpe meg!! Men når jeg ikke er på skolen eller trening, så har jeg har jeg mye å gjøre hjemme, som blant annet lekser som kommer før bloggingen. Dessuten skal jeg ikke lyve, jeg HAR sett ferdig Empire, men jeg tenkte jeg gjorde meg en tjeneste, jo mere jeg så – jo fortere ble jeg ferdig, for dermed å kunne fokusere på resten av livet mitt. Den er SYKT bra da, jeeez dere må se den serien. Det er en serie med mye niggamusikk hvis jeg kan si det haha, noe jeg elsker hvertfall. Noen av sangene fra serien ligger nederst på lista mi freak of the week

I helga var vi med på sommercupen, og vi kom på førsteplass! Vi lå under med seks mål i første omgangen, så vant vi med ett mål til slutt! Det er jo morsomt. Ellers i helga har jeg bare slappet av inn i mellom kampene. På fredagen var jeg hjemme hos Katrine med en hel gjeng, og på lørdagen var Anna og typen hjemme hos meg og vi bare så film og spiste godteriii

 Så nederste bilderekke er min måte å med glede formidle at helga er over og jeg er tilbake på skolebenken. Særlig glad ble jeg da jeg kom hjem nettopp, og fant ut at jeg hadde glemt av mobilen på skolen. Har dere en sånn hylle på veggen i klasserommet for å legge mobilene oppi? Ja, vell hver gang jeg skal være englebarn å legge den oppi der da, så glemmer jeg den ofc!! 

Det kommer snart litt treningsinnlegg, så stay tuned!

Hvordan går det med dere? ♥
6 kommentarer
    1. Nei! det kan du faktisk ikke si! vet du at det ordet ble brukt når mine tiptiptiptip oldefedre og mødre ble pisket ihjel? Og når vi ikke fikk like mye rettigheter som dere hvite, og det har vi forsatt ikke. Så nei, det kan du faktisk ikke si

    2. looool niggamusikk snakk om å være ignorant. Det heter hiphop og RnB som er faktisk sjanger like mye som whitemusikk dafuq sjekk ur facts.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg