NEW LASHES

//Sponset

Rett før 17.mai satte jeg på nye vippeextensions, denne gangen hos Salong Bliss, og jeg ble veldig fornøyd! Så nå tenkte jeg å tilby dere en rabatt, så dere kan få det litt billigere. Alt dere trenger å gjøre er å tilføye ved timebestilling at dere har fått en rabatt av meg.

Ordinærpris: 1590 kr

Studentpris: 1290 kr

Som dere ser er det allerede en studentrabatt, så den rabatten jeg gir dere nå, gjelder i tillegg til den som allerede er der (hvis du er student selvfølgelig)! Jeg gir dere 20 % rabatt og den varer ut juni!

Dere kan bestille time på facebook-siden deres HER, og det letteste er å sende dem en melding på facebook.

Hva synes dere?

16 kommentarer
    1. Heisann! Nice blogg har du. Er støtt og stadig innom 😀 Du, jeg jobber i Mary Kay og selger effektive hudpleieprodukter og sminke i massevis! Jeg er ihvertfall sjeleglad jeg har fått muligheten til å prøve de ut, fordi det er ikke mye som har fungert på huden min. Hørt om Mary Kay før? Eller er du nysgjerrig på å høre mer? Rop ut da vel. Gi lyd ifra deg, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan, med å finne produkter tilpasset akkurat din hudtype. Man føler seg helt awesome etter bruk, det gjør ihvertfall jeg 😀 Dette kan man ikke gå glipp av. Dette høres sikkert for godt ut til å være sant. Men vi har så mye bra 😀 Åh, er som juleaften hver gang jeg får pakke i posten fra Mary Kay. Her har vi noe for alle, enten det er en ung eller gammel hud. Sensitive eller litt mer hardfør. Kvinner og menn. Ja vi kan hjelpe alle. Er så masse bra!! Sjekk ut bloggen min da vel, der legger jeg ut forskjellige ting fra Mary Kay 😀 Håper å høre fra deg! Mvh Marianne Brevik 🙂

    2. Ber bare alle om å la vær å ta der! Jeg tokk der og vippene var så jævelig at jeg måtte oppsøke en ny vippespessialist 1 uke etter jeg satte de på.. Hun måtte fjerne vippene og sette på helt nytt sett. Det vare en drøm å få på nye vipper som ikke løsnett og stakk meg i roten siden de ikke var limt ordentlig.. Dårlig jobb

    3. Det ser utrolig bra ut!! 😀
      Salong Bliss er kjempe flinke! Jeg har vær kunde der i snart 7 måneder og er kjempe fornøyd hver gang jeg åpner øynene ;D Jeg bruker ikke maskara, og jeg føler meg så mye freshere når jeg står opp. (Man kan faktiske se at jeg har øyne i hodet). Det blir så utrolig deilig å se opplagt ut ved bassengkanten i sommerferien.
      Salong Bliss har de beste prisene i Trondheim og jeg kan anbefale de på det sterkeste! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg