mission soon complete

Hei! Til nå har jeg hatt langhelg, og hver dag siden onsdag har føltes som en lørdag. Til tross for at jeg har sittet på et kontor på 3T og lest til økonomieksamen hver dag. Men på kvelden har jeg hatt det koselig, både med nygkveld, filmkveld, tikka masala og brownie-kveld, og partykveld i kveld. Akkurat nå sitter jeg fremdeles på 3T med en kaffe og en skål cottage cheese, eple, honning og kanel (får meg til å føle meg som en travel, 40 årig 2barnsmor, JA) Men det er ganske chill her da, har hele etasjen for oss selv, så det eneste forstyrrende her er vannkrigen som oppstår mellom oss når vi blir sinte på hverandre, det får oss litt ut av fokus. Hat-elsk-hjerte.

  Slik har lunjsen sett ut hver dag. Men det er godt da.

I går kveld var jeg og Katrine på underskudd av søvn igjen, så vi bestemte oss for å ta et glass rødt hver (enda engang 40 år og 2barnsmor, trenger bare en ektemann jeg kan bytte ut kat med nå, sorry kat gla i deg) så vi ikke kunne kjøre noen plass og måtte bli hjemme uansett. Så ble det tikka masala og rødvin, med brownies og is til dessert. Jeg vet ikke om jeg har sagt det, men jeg og kat har en mission se-alle-fast-and-furious-filmene-før-vi-kan-se-nr.7, så vi er på nummer fem nå. Vi har et lite ønske om å rekke å se alle før sjua blir ferdig på kino, men jeg tror vi må legge fra oss det. Vi så en i går kveld, så rakk vi bare å leie femmeren, før vi sovnet. – Og sov i nesten 12 timer..

 

 

16 kommentarer
    1. Du tar alltid så fine bilder! Elsker slike hverdagsinnlegg så får du ha masse lykke til på eksamen!

    2. Hei, ser på facebook at du har byttet klubb til Utleira!
      Kan du si noe om hvorfor du byttet klubb? Elsker bloggen din!

    3. Hei! Jeg har noen spørsmål som jeg ville hatt svart på<3 Elsker bloggen din!!
      -Jeg har nettopp fått meg macbook, kan du si noen tips til hva jeg kan gjøre på den og hva jeg burde laste ned?
      -Hvordan får man amerikansk Netflix på en macbook?
      -Tips til kviser og uren hud?
      -Tips til hvordan jeg kan bli bedre i håndball?

    4. Kan du snart lage en videoblogg? Kan du lage en “mai 2015” video? Det er så gøy å se hvordan hverdagen din er i video<33

    5. hei! kan du fortelle litt om bilen din? skal kjøpe meg en likens bil så jeg vil høre hvordan den er og om du er fornøyd me den

    6. omg har også økonomi eksamen i morra og jeg starta å øve idag 🙁 livet med jobb <3 <3 men lykke til i morgen, gruer meg mest til det med næringsliv og samfunn, er så vanskelig å vite hva man får i forhold til det med kalkulasjon osv

    7. Hei!
      BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle! Følg oss også på instagram; @BLACCSHOP for konkurranser, nyheter og annet morro!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg