dagens antrekk

Heihei! I dag var første skoledagen på en uke, og noe som føles som en hel sommerferie. Bare ventet på at læreren skulle spørre oss hvordan sommeren vår hadde vært haha.Vi hadde egentlig skole fra åtte til halv fire i dag, men altså det er jo ikke en dritt å gjøre på skolen, karakterene er satt så det er heller ingen som bryr seg. Derfor startet dagen med en lang tur i sola med klassen, for å kjøpe iis. Etter det fikk vi to og en halv time pause. Så jeg, Johanna og Anna kjøpte oss frukt og godsaker og dro hjem på verandaen for å bli angrepet av uttallige insekter gjentatte ganger. Ellers var det koselig da.

Flere har sagt at de savner flere outfits på bloggen, så her har dere dagens antrekk!

Hva synes dere?

21 kommentarer
    1. Haha, leste gjennom kommentarene og ser at en har kommentert at du har lagt på deg og at man ser det spesielt på rumpa og samtidig sitter jeg her og tenker fysøren, slik rumpe vil jeg også ha… :):) Jaja sånn har vel verden blitt… Sikker på at den personen selv sitter og skulle ønske han eller hun var like begavet som deg.Jeg synes du har SMASHING kropp og et utrolig fint og spesielt ansikt man legger merke til i mengden! Du virker så utrolig jordnær og morsom og jeg skulle virkelig ønske jeg fikk sjansen til å møte deg 🙂 Stå åå videre Mathilde, du har virkelig all grunn til å være stolt av deg selv!! Jeg beundrer deg! VIRKELIG

    2. “lagt på seg på rumpa” HAHAHA hvafaen??, hu har jo ikke lagt på seg der, hu har bare trent den, man ser jo at den er trent- og det ser jo bra ut. Hva skjer med verden, er jo ikke noe fint å ha helt flat rumpe heller? haha shit, du har ikke lagt på deg! kos deg med god mat, og drit i kommentarene 🙂

    3. Så fin du er, Mathilde! Kan du skrive et innlegg om hvordan du trener ( spesielt rumpe og bein ) ? Du har virkelig en perfekt kropp!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg