sunn og god middag

Dagen i dag har for det meste bestått av å øve til heldags naturfagprøve på onsdagen. I tillegg har jeg og noen av venninnene søkt om studiedag i morgen for å fortsette puggingen. Vi har nemlig en studiedag i året som vi kan bruke til å øve til foreksempel naturfagprøve. Så istede for å glemme at vi har den, why not take it now. Rett etter skolen dro jeg og mamma en kjapp tur til byen for å utvide bunaden min. Ja jeg sa det. Utvide den, hahahah eg har blitt tjokkare enn eg va på den tida. Liker å tro at magemusklene buler ut eller noe, men det nok på tide å face the fact ass. Mens vi var i byen ble underbevisstheten min ubevisst svært tiltrukket av sushien på Sabrura på Byhaven, så det ble takeaway sushi til middag, jeeii nam.

I går var Anna hos meg hele dagen for å skrive innlevering (og spise kindersjokolade fra taxfree) no wonder I cant fit my bunad….. Til middag lagde vi nydelig kyllingburger. Hele innlegget her skulle egentlig handle om å anbefale denne fantastiske middagen da, men som vanlig klarer jeg å snakke om masse annet istede. Den består hvertfall av stekte kyllingbiter, i burgerbrød som man smører en liten dæsj pesto på (grove rundstykker hvis man vil ha det ekstra sunt), salat, diverse grønnsaker og hjemmelaget kesam-dressing.

Dressingen besto av naturell mat-kesam, litt honning, salt og pepper, litt sitronsaft og basilikum. Den passer perfekt til kyllingburgeren! Anbefaler seriøst denne middagen, kjempeenkel og supergod.

Noen som har smakt det?

19 kommentarer

Siste innlegg