for en laang dag

Hei! Skulle egentlig skrive et innlegg før jeg la meg i går, men tiden gikk så fort så jeg sovnet mens jeg holdt på haha. Måtte legge meg tidlig fordi jeg skulle opp klokka seks i dag. Laget dro til Molde for å spille to kamper. Kjørte en gigabuss i fem timer, det var faktisk veldig koselig og morsomt, men det er det jo alltid med den gjengen. Kostholdet i dag har bestått av energisjokolader, sjokomelk, sjokoladekake og pizza hahah score. Vi tapte den første, mildt sagt haha ups og vant den andre. Vi måtte vinne en av dem for å komme til sluttspillet, såå det klarte vi!

Nå er jeg så sliten og trøtt at jeg skal legge meg med en gang. Følte bare jeg måtte stikke innom og informere dere litt om livet mitt. Starter ikke før kvart på ti i morgen så det blir godt å sove litt lenger enn vanlig. GOD NATT ♥♥

9 kommentarer

Siste innlegg