bringhelg i Drammen

 Heii! Jeg skulle skrive et innlegg “off to Drammen” eller noe i den duren, før jeg dro. Men jeg rakk det faktisk ikke fordi jeg brukte all tiden på å publisere månedens spørsmål. Hadde to timer på meg etter skolen sluttet før vi måtte kjøre til flyplassen. Vi hadde nemlig en ny Bring-runde i helga, i Drammen. Vi kom hjem med et tap mot gneist med bare tre mål, en seier mot Bossekopp 19-23 og en uavgjort mot Glassverket, helt syykt kjipt at vi ikke vant den kampen, men vi fikk hvertfall et poeng. Har hatt en kjempemorsom helg med en herlig gjeng!

hahah spør du matholck er det tydeligvis sykt kult med peace-tegn fra 2005

Nå skal jeg lene meg tilbake med nyeste episoden av pll og se videre på Carrie Diaries før jeg gjør meg klar for ei ny uke, yeeii tidenes opptimist :):):) Faen innlevering til i morgen ;);) Tar tilbake alt jeg sa om å lene meg tilbake.

10 kommentarer

Siste innlegg