nytt design

Hei dere! Som dere kanskje ser så har jeg nytt design og ny header. Fikk det plutselig veldig travelt med å få nytt design for jeg var så lei det gamle. Derfor rakk jeg ikke å ta så fine headerbilder, men bare plukket ett egentlig. Uansett synes jeg det ble kjempefint og mye mer vinterlig, haha hvis det er et ord..?? Ja det er det, det motsatte av sommerlig hahah samma det. Det var Soft Webdesign som lagde det, gjerne lik facebooksiden deres her! Tusen takk til dem for et raskt og enkelt levert design ♥

I dag sluttet vi to timer tidligere enn vi skulle, fordi det var for kaldt for å ha undervisning haha. Jeeg klager ikke på det. Så jeg og Johanna tok turen rett på 3t og ble der til klokka fem, SÅÅ GODT Å TRENE IGJEN shiiit, er så utslitt nå. Etterpå dro jeg og mamma og kjøpte opp omtrent hele Rimi. Liksom sunn uke ;););) Kjøpte inn masse frukt og sunne godsaker.

Hva synes dere om designet?

34 kommentarer

Siste innlegg