princess at work

Hei! Jeg begynner å føle meg bedre, endelig! Våknet opp i dag også med tett nese og dårlig stemme, men hadde hvertfall ikke feber. Jeg er egentlig driitnervøs fortsatt for at jeg brygger på kyssesyken, for DA hvis jeg hadde fått det HOLY SHIT vil ikke tenke på det engang. Nå har jeg ikke trent siden før jul (!!!!!!!) bortsett fra en håndballtrening, og jeg holder på å sprekke. Før jul trente jeg ca hver dag og hvis jeg får kyssesyken kan jeg jo ikke trene i det hele tatt. Jeg begynner nesten å gråte av tanken hahah helt seriøst.

Men ja når jeg våknet i morrest sto det en gave på nattbordet, iishk. (Tanken slo meg om at det kunne være en bombe) Tok risken og åpnet den likevel. Det var blant annet sjokolade og filmer, hva er vell bedre enn det når man er syk? Det var da my love Katrine som hadde kommet med sykegave før skolen♥ Er det raart jeg elsker henne

Haha hvis noen lurer på hvorfor jeg har på meg maskara, så tenkte jeg at jeg ville føle meg litt bedre om jeg så litt menneskelig ut, so I put some makeup on.

21 kommentarer

Siste innlegg