“itj nå grandis her i gården”

HEI♥♥ Lenge siden sist, går litt opp og ned, meen jeg lever fortsatt. Har absolutt ingenting interessant å si om livet mitt akkurat nå. Dro hjem til Johanna etter skolen for å gjøre ferdig et prosjekt, som selvfølgelig endte opp med at begge sovnet. Eller først lagde vi oss en herlig smoothie og god lunsj og satt å snakket og alt annet enn vi skulle gjort. Og det var etter det vi sovnet.

Litt etter ble vi vekt av pappa jacobsen (jonnys papa, Jim) som hadde lagd yndlingsretten vår, kokt laks med potetstappe og brokkoli♥ aaah nam! Etter det sovnet vi igjen…… Hahaha og jeg ble deretter vekt av mamma jacobsen en time senere og fant ut at jeg var forlatt av min kjære venninne som hadde dratt på trening… hahah jaaja :/ 

Bildet under var det Jim som sendte pappa med teksten “itj nå grandis her i gården” haha. Hvis dere ser nøye etter ser jeg ut som en tjukk, latterfull, liten unge 🙂 Syntes bare det var så søtt, med de grønne jakkene og alt. Klarer aldri å holde meg når han skal begynne å ta bilde haha. Så det var dagen min kort oppsummert, hvordan har deres dag vært?

12 kommentarer

Siste innlegg