bursdagsvovven

Hei dere! Åh endelig norsk luft!!! Ikke at det er sånn betydelig stor forskjell på svensk og norsk luft, but I can feel it anyway….. Etter en liten diskusjon (jeg ville hjem, resten ville dra hjem i morgen) så fikk jeg viljen min, og vi bestemte oss for å dra hjem etter middagen i dag. Middagen var forresten en pizza bestående av alle middagsrestene fra uka, hahaha høres helt disgusting ut I know, men det er faktisk helt genialt. Taco, biff og tapas stappet oppå en deig og voilà tidenes gourmetmåltid.

Jeg har hatt en utrolig koselig ferie på hytta da, først med jentene og deretter med familien. Har tatt badstue og koset meg med hjemmespa omtrent hver kveld, ligget slengt med en film i verdens deiligste sofa (no kidding) og spist masse god mat. Nå er det snart tid for skole igjen, så jeg må bare kose meg fullt ut i kveld. Håper dere også gjør det!

Forresten så glemte jeg faktisk å si at Mia hadde bursdag i går!! Forferdelig dårlig gjort av meg.. Vi hadde Coton-birthday-party med alle nærmeste vennene til Mia, superkoselig!

Neida haha, bare nesten.. Under ser dere søte bursdagsbarnet på stolen sin rundt middagsbordet. ilu vovven

Nyyt lørdagskvelden da dere!

16 kommentarer

Siste innlegg