ut på tur aldri sur

Hei dere! Var helt utslitt i hele går, sov hele togturen hjem til Trondheim, sov på sykehuset og sov på vei tilbake til Åre. Var bare en snartur innom sykehuset for å ta mr på foten min pga lyskestrekken (en slags røntgen greie) men jeg sovnet tvert jeg fikk en seng og våknet av at en mann prøvde å få liv i meg hahah var helt mindfucked og skjønte ikke hvor jeg var. Når jeg var ferdig der kjørte familien back to Åre. Haha stress. Men jeg blir (nesten) ikke lei av å være her, for det er jo såå koselig.

I dag var vi på tur, hehe ut på tur aldri sur. Dette er den tradisjonelle turen som alltid tar sted i høstferien, bare at Anna og kat bruker å være med :(( Var ikke det samme uten, men vi har heldighvis risset inn navnene våre i veggen på hytta vi spiser i, so no one can forget us.

klasse av meg

babes

mamma og mia MAMMAMIA hoho artig

I nuet holder jeg faktisk på å sovne, vet ikke om dere merker det på skrivinga mi jeg haha. Flere som bruker å gå tur i høstferien eller? :):):)

9 kommentarer

Siste innlegg