we made iit!

 Heeei! Åh vi klarte bringkvalikken! Vi spilte to kamper i dag, en mot Nidelv og en mot Stjørdal og vi vant begge. I morgen skal vi spille mot Ranheim, men uansett hva som skjer så er vi sikret. Er så deilig å slippe å bekymre seg for morgendagen. I nuet er jeg hjemme hos Johanna og spiser piizza med Hanna, kooselig♥ Jeg var en snartur i byen i morrest før kampene med mami for å se på vinterjakker. Jeg fant to fine, eller jeg fant mange fine, men jeg er såå ubesluttsom så jeg hadde ikke sjangs til å klare å bestemme meg. Jeg kan sikkert vise dere bilder av dem senere.


Hvordan har deres dag vært?

16 kommentarer
    1. Jeg så du prøvde Lempelius og Ciesse jakkene på Carma i dag, veldig fine begge de hvertfall! Elsker fasongen på Ciesse sine, og pelsen i hetta på Lempelius er bare superlekker! Lyst på begge selv jeg.. Haha 🙂

    2. Yo!!!! Jeg har lest siden din nå en stund, men det er første gang jeg faktisk kommenterer på den. Unskyld for det. Det har egentlig ikke vært noen bra årsak til at jeg ikke har komentert før, så jeg har litt dårlig samvittighet for å ikke ha gjort det tideligere. Fordi denne blogggen er sinnsykt flott, og du fortjene å få all komplimenter du kan få for denne siden!!!! Dette er faktisk en av de godeste sidene på blog.no etter min mening og den er dønn sannferdig. Jeg blir nesten helt sjalu av å lese denne siden og jeg skulle av og til ønske at det var min bloggg!!! Hihihi!!!! Jeg brukte å blogge før, men jeg stoppet å bloggge fordi jeg fikk så mange drit slemme kommentarer fra slemme folk. Om du får frekke kommentarer fra drit slemme personer, så må du ikke slutte å blogge som jeg gjorde. Fordi da vinner bare de drit frekke. Men jeg har ikke blogg nå, så i stedet legger jeg igjen en konk som blogglenke jeg akkurat har prøvd meg på. Det er sånn at du kan vinne en premie om du svarer på noen spørsmål. Det er utrolig koselig å være med på synes jeg, fordi noen ganger har man flaks å da vinner man. En gang vant jeg i et skolelotteri. Det var kjempe koselig. Kanskje du vinner nå? 😀 Jeg håper uansett at du blir med i quizen. Keep bloggin!

    3. Heisann, jeg bare lurer på hvor du fikser sånn at bilden kan komme ved siden av hverandre, sånn som de to øverset! Hvor får du fikset det? 🙂

    4. Gratulerer! Vi hadde rekvalikk i helga vi og, og fikk kvalifisert oss – til slutt. Spilte mot Gjerpen, Tjøme og Gokstad, og vant bare mot Gokstad, men klarte det fordet! Så er veeldig glad nå, og gleder meg veldig 🙂

    5. kan du pliiiiis vise bilder av jakkene????
      Digger alle matbildene dine, er ikke det samme uten matbilder, fortsett med et hahaha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg