hyttekosii

Hei dere! Var så deilig å komme fram på hytta i går kveld. Det var nesten helt tomt der, det eneste som sto i den store stua var et spisebord og to sofaer. Vi var alle trøtte og sultne når vi kom frem så vi giddet ikke å begynne å styre med noen verdens ting. I morrest våknet jeg med sol i øynene og jeg fikk et helt annet syn på hytta enn jeg hadde fått i går kveld. Nå var det så lyst og stort og heerlig. Hittil i dag har vi innredet rommene våre og lagt på trekk på senger og sofaer, og det begynner å se veldig fint ut. Jeg klarte SELVFØLGELIG å glemme av minnekortet til kameraet hjem så jeg kan ikke ta bilder med kameraet haha at det gåår an. Men jeg er på Steinkjer nå og skal prøve å få tak i et nytt minnekort.

Her er litt av rommet mitt. Elsker den maritime stilen med blått og hvitt ♥ VI BLOGGES SNART

Hva synes dere om hytta så langt?

34 kommentarer

Siste innlegg