helga i bægen

HEI FOLKENS! Lenge siden sist eller hvaa. Håper dere skjønner hvorfor jeg ikke har hatt tid til å blogge, selvom jeg sa at det kunne hende jeg fikk det til. Uansett så har jeg hatt en utrolig morsom helg med laget i Bergen. Har hatt så mange latterkramper at det er rart om jeg ikke nærmer meg sixpack. Vi dro på fredag rett etter skolen og kom frem i seks/sju tiden på kvelden. Når vi kom frem skiftet vi til treningsklær og tok en joggetur, noe som ikke egentlig var sæærlig populært. På kvelden spiste vi på hotellet og lå på rommene og så The Voice og spiste godteriii ♥kos.

På lørdagen hadde vi to kamper, en mot Gneist som vi tapte med fire mål – SINNSYYKT kjipt, og en mot Jotun som vi vant med 19 mål. Vi kom ikke videre til Bring denne gang, men skal ha enda en kvalikk om en måned så vi håper og har trua på å komme videre da! Har ikke hatt med noe kamera, men har tatt noen få bilder med mobilen haha.

Nå er jeg endelig hjem og ligger på rommet og slapper av med masse godt og film. Godnatt kjære lesere♥

16 kommentarer

Siste innlegg