rutiner rutiner

Jeg har kommet litt ut av bloggrutinene, og jeg føler faktisk at det er ganske avslappende å ikke alltid MÅ blogge. Jeg har alltid sett på det som en selvfølge at jeg må blogge miinst et innlegg hver dag, mens nå i eksamenstiden har jeg liksom hatt en unnskyldning til og ikke gjøre det, og jeg vet jeg ikke burde si det, men det har vært heerlig. Uansett jeg lover at jeg skal prøve å komme meg tilbake på topp, men dette blir også en veldig travel helg med håndballcup osv såå ja vi får se. Hahaha høres ut som jeg slår opp med dere.



Haha fant en dritbarnslig, men morsom greie på Rema til 30 kr som jeg bare mååtte ha. Så i kveld har jeg løpt rundt som en unge med såpebobler wiihuu. Jeg, Nora, Johanna og Katrine sitter hjem til Johanna med burger fra Stjernegrillen og lader opp til kamp klokka ni i morgen tidlig JESS. Ønsk oss lykke til daa.

14 kommentarer

Siste innlegg