og slik gikk det til…

Hei dere søøte

Ja som dere vet så hadde vi jo prøvemuntlig i dag og dere er sikkert litt spente på hvordan det gikk eeeller. Det gikk egentlig veldig dårlig haha, det var faktisk så ydmykende. Læreren satt i fem minutter og spurte meg spørsmål på spansk og for det første så skjønte jeg kanskje 5% av det hun sa, meen så skulle jeg jo svare på det i tillegg!! Nei jeg skulle filmet det og vist det til dere… Hadde blitt komedie, I promise. Okei jeg mener ikke å skremme dere som er yngre altså, ELLER JO FAKTISK. You have no idea! Men hvertfall daa, så fikk jeg 3 :):):) Hahaha jeg har vell fått 3er en eller to ganger før, men jaja det er spansk og jeg kunne ikke øvd mer enn jeg gjorde, I did my best and that’s what matters. Er dere stolte over meg uansett eller?…. 🙂 heeehe. Mamma og pappa er hvertfall glad i meg fortsatt hehh jess.

Etter alle hadde framført dro vi hjem til Johanna og spiste is og jordbær og koooset oss i sola.


Og forresten så passer vi en hund i to uker fra nå! Haha det er faktisk enda en Coton og han heter Amigo. Eierne er gode venner av mamma og pappa så vi kjenner både dem og Amigo godt. Åh de er såå søte sammen, ser ut som to vandrene bomullsdotter!

14 kommentarer

Siste innlegg