de siste dagene

GOD (grytidlig) MORGEN♥ åh jeg har så dårlig samvittighet ovenfor dere, fordi jeg har blogget så dårlig i det siste. Utrolig nok har jeg fått overaskende lite klaging og det synes jeg er bra, for ting blir absolutt ikke bedre av det. Jeg håper dere forstår at det har hvert veldig mye skole og håndball i det siste pga tentamen og håndballcup, så det eneste jeg har gjort er vell å spilt håndball, pugget, spist, (sett masse prison break) og sovet. Det virker også som dere er litt lite interesserte. Er så kjedelig å blogge når dere ikke kommenterer.. Men jeg er såå takknemlig for dere som kommenterer og selvfølgelig dere som ikke gjør det også, er jo takknemlig for at dere leser bloggen min i det hele tatt 🙂 I neste uke håper jeg bloggingen blir bedre!

Her er noen bilder fra de siste dagene.


det er kveldsmat – kosekveld med jentene – låser oss inn på jentedoen(haha) – lunsj etter en vellykket svømmetime – deilig junkfood middag og prison break – fine meg – jeg ser prison break mens resten av jentene sovna – koser med vovven – leker hollywoodfrue med botox – pugger til prøve med frukt og kos – gråter fordi prison break er så trist – spiser salat – (ser prison break)

Er det noe spesielt dere vil se på bloggen? ♥

31 kommentarer
    1. Leser bloggen din hver dag, men er dårlig til å kommentere.. Spiller både handball og fotball, så skjønner godt at det ikke alltid er tid eller at du vil slappe av! Du har uansett en veldig bra blogg, så fortsett som du gjør!

    2. Syns at det er greit at du ikke har blogget hver dag i det siste, kan nesten ikke forvente det heller!! Du blogger bra som du gjør! Fine bilder, ser ut som du har en fin uke!!

    3. liker bloggen din uansett hva du blogger om jeg 🙂 stå på! du er veldig inspirerende, liker spesielt godt bare sånn hverdagsinnlegg. du kan fortelle hva du skal i sommer da!

    4. Hej,
      Har et par spørgsmål om bloggen:
      1. Hvordan laver du kategorier ude i siden?
      2. Hvilken skrift har du brugt til overskriften?
      3. Hvordan har du lavet billedet øverst?
      På forhand tak! 🙂

    5. hi! im from finland, so im just gonna write this down in english! where have you bought that fake chanel shirt you have in one of those pictures? please anserw! 🙂

    6. Mathilde! Du er så peeen <3 en av de fineste på topplista vertfall! Du er så morsom å super flink å blogge 😀 eeeeelsker videobloggene dine! Du virker som det ultimate bestevenn materiale 😉 haha, litt rart men så sant!

    7. Ååh det er så rått at du også ser på prison break! Jeg er helt syykt avhengig. Tenker ikke på no annet, haha. Hvor langt er du kommet med det? Btw. Jeg digger både deg, stilen, humoren og selvfølgig bloggen din!
      Hilsen fra Tyskland❤ (lært meg norsk selv, just a little proud hehe)

    8. jeg synes du blogger bra sånn du blogger!! jeg synes det har vert passelig med innlegg til dagene også!<3 jeg kommer ikke på noe spesielt du kan blogge om men bare blogg som før, for du blogger helt topp!!! jeg synes du er den fineste jenta i verden!! elsker bloggen din<3<3

    9. Syns bloggen din er kjempebra, Mathilde! Du skriver om intressane ting, syns jeg. Hverdagen din er ikke mye mer spennende enn min, men syns det er kjempemoro å lese den! Stå på :p

    10. Jeg leser bloggen din hver dag, men er kanskje ikke så flink til å kommentere.. du er en topp blogger, stå på som du gjør<{

    11. Du er jo fin uten sminke! Heeldig med det da…Syns du er en veldig snill blogger og setter stor pris på oss! Du er en veldig flink blogger Mathilde!
      Jaa, elsker oppskrifter på bloggen, musikktips (helst ikke link til spotify, ettersom ikke alle har det..), produktanbefaling til hår(sjampo, balsam, hårkur osv.) også elsker jeg jo outfittene dine!

    12. bare vent til siste episode på Prison break duu! Jeg har aldri grini så mye av serier/filmer før…
      Grein både fordi det var sykt trist og fordi jeg var ferdig…hahaa:( LIVETASSS

    13. Skjønner deg godt! Leser bloggen din hver dag, men jeg er dårlig til å kommentere :/ hos meg går det også mye i håndball og skole.
      Foresten, du er syyyykt pen <3

    14. Egentlig, når du tenker deg om, så er det bra når leserne maser og skriker etter oppdateringer for det betyr at leserne er glade i bloggen og vil ikke miste den. Skjønner du?

    15. Jeg synes bloggen din er utrolig bra, og jeg har full forståelse for at du ikke rekker å blogge HVER dag! Bare det at du har en blogg som du oppdaterer er bra! Stå på videre 🙂 Ps: du er en av mine forbilder!

    16. Slengte på en kommentar bare for å gjøre deg glad :* Elsker humoren din og ironien din! og ikke minst bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg