Ukens Spørsmål

Hei! Har sakte men sikkert sluttet med ukens spørsmål, men jeg har tenkt å starte med det igjen! Såå her er denne ukens spørsmål og hvis det er noe dere lurer på til neste gang, så legg igjen en kommentar i dette inlegget.

hvilket lag spiller du på?

Heimdal j16 🙂

Lurer på hva du ønsker å oppnå med håndballen?

Helt ærlig så ønsker jeg ikke å oppnå noe som helst egentlig. Har spilt håndball i nesten ti år bare for at jeg synes det er morsomt og så spiller jo bestevenninnene mine på samme lag så. Også ser jeg jo på det som trening da, jeg trener jo håndball flere ganger i uken. Har ikke noe plan om å bli verdenskjent håndballspiller for å si det sånn haha.

hvilken størrelse har du i gensrene?

Jeg synes Choies genserene er veldig små i størrelsene så jeg bruker å bestille M eller L hvis det ikke er onesize.

Hvorfor ser u på pb nå?

Har aldri vært noe spesielt interessert i Prison Break før nå. Har aldri tenkt over når folk har snakket om det liksom. Men så begynte en venninne å se det og hun sa det var HELT SYKT så jeg tenkte ookei jeg må vell prøve. Og nå er jeg så stuck foran skjermen og har sett hele sesong 1 på noen få dager.

På hvilken nettside ser du Prison Break?

Netflix.

Hvordan redigerte du bildene?

I Picasa lager jeg kollasjen også redigerer jeg effekten i Pixlr.com (det er helt gratis)

e du svensk?

Haha neei, jeg bare liker å tro at jeg kan å snakke litt svensk da.

HVAAA ER DEN LEFSA DU SPSIER? HVOR FÅR DU KJØPT DET?

Jeg skjønner ikke hva som er så siiinnsykt spennende med den lefsa jeg spiser hahaha. Hver gang jeg legger ut bilde eller skriver at jeg spiser lefse så utløses en hel lefsedebatt i kommentarfeltet! Det er en tjukklefse som kjøpes på helsekost og er glutenfri. Den er sykt god og smaker ikke glutenfritt i det hele tatt. Okei da har jeg sagt det, håper ikke det er noe mer dere lurer på angående den lefsa, haha jeg sitter og ler for meg selv akkurat nå.

jeg bare lurte på hvilken hunderase det er?

Coton de Tulear.

Er du fan av justin bieber?

Nei vil ikke kalle meg noe fan av han nei, men jeg er hvertfall ikke ‘hater’ haha. Likte den tiden når han sang One Time og One Less Lonely Girl ogsånn jeg…. Boyfriend blir litt over the top for synes jeg.

Har du et kjendisforbilde?

Ja Miley Cyrus faktisk, har vært fan av henne helt siden starten av Hannah Montana.

har du egetli fregner?

Ja faktisk så har jeg det, men de er så lyse at de nesten ikke vises og spesielt med litt sminke forsvinner de helt. Men om sommeren vises de mye mere da. (bildet under er fra i fjor sommer)

Hvem tar bildene dine?

Enten så tar søsteren min, Pernille dem, hun er kjempefliink. Eller så bruker jeg kamerastativet mitt.

Hvor er klokka fra?

Den er fra Guess, jeg kjøpte den på flyplassen i Amsterdam.

Noe dere lurer på til neste gang?

73 kommentarer

Siste innlegg