bday siiss

God daag! I går kveld var jeg, Anna og Johanna hjem til Katrine og koset oss med burger fra Stjernegrillen, som er best btw, og masse godteri og film. Vi leide Taken 2 og Twilight Breaking Dawn part 2. Jeg synes Taken-filmene er så bra, elsker dem! Men den andre, altså Twilightfilmen ble jeg skikkelig skuffa over. Jeg hadde forventet en skikkelig eksplosjon av spennendehet (haha er det et ord) ja hvertfall masse spenning osv, men den var bare skikkelig dårlig…… Og jeg har alltid vært twilight-fan liksom! Vi trodde seriøst det var skjult kamera og at filmen var bare kødd og at noen kom til å si “hahaha at dere virkelig trodde at filmen var sånn xD” But no… Så ja jeg er skikkelig skuffa… Haha men det var en kjempekoselig kveld da, som aaalltid med mine herlige jenter♥

Anywaaays, i dag har vi hatt familiebursdag for Pernille som ble 13 år i går! Stoorpie har hu blitt no♥ Her er et lite bildedryss fra bursdagen.
mimmi, meg og mia♥♥
Pernille og mimmi (haha mormor forresten)


verdens beste søster♥ loooveyou
fineste Amalie
 fjortizzer altså ;pp
Pernille og mamsii

Legg igjen en liten gratulasjon til min fine søster da! 🙂

48 kommentarer

Siste innlegg