sunn og god snacks

Hei dere!

Dere vet når man kommer hjem fra skolen og man bare mååå ha noe snacks, enten sjokolade, potetgull, kjekse eller hva som helst! Eller kanskje det er bare jeg som er sånn, haha. Jaja uansett, jeg har et supert tips til dere som er som meg når det gjelder dette. Stekte gulrøtter!

Jeg skjærer opp en gulrot i fire deler slik at de blir lange og tynne. Ta matolje i en panne og legg gulrøttene oppi. Ta på litt over middels varme, dette kontrollerer man egentlig helt selv, kommer ann på hvor stekt man vil ha dem. Jeg liker når de er veldig godt stekt. Ta på litt salt og pepper på dem mens de stekes. (De blir ekstra gode med litt ekstra salt og pepper.)

Det her er jo både sunt og godt, perfekt når man kommer hjem fra skolen og vil ha noe godt!

Noen som vil prøve det ut?

19 kommentarer

Siste innlegg