backstage

Hei folkens! I dag var jeg og Thea, Martine, Katrine, Johanna og Hanna på reklameshoot for 3T. Vi skulle ta bussen rett etter skolen, men ettersom vi fikk slutte av en halvtime før dro vi hjem til meg og bare slappet av litt først. Dere lurer sikkert på hvilken reklamegreie vi var på og jeg skulle gjerne fortalt dere, men jeg vet egentlig ikke selv. Det er mamma som årdner med dette og de trengte ‘modeller’ som kunne ha på den nye treningskollekskjonen deres SO WHY NOT. Kommer hvertfall i 3T-bladet og kanskje andre steder.

Hanna og Thea
Hanna, Martine, Johanna og Thea.

♥♥♥ Thea syntes bildet her var såå flaut fordi hun syntes ikke at hun kom seg helt ned i spagaten, and I’m like what the fu*k you talking about???? Jeg får meg ikke lenger ned enn 90 grader liksom.
kat, mart, joh, mat, hanna, thea

Det er forresten ikke disse bildene som blir brukt haha, disse tok bare mamma av oss etter shooten! Kan sikkert vise dere bildene når redigeringsmannen er ferdig. Ooog en siste ting, jeg kan sikkert ha en konkurranse med enten sportsundertøyet eller t-skjortene om dere er interresert?

Hva synes dere om bildene?

92 kommentarer

Siste innlegg