bikini wants from victoria’s secret


Victoria’s Secret har såå mange fine bikinier og jeg har lyst på så mange av dem! Er jo en god stund til sommeren, men som dere kanskje vet så skal jeg til Afrika om litt over en måned, og da trenger jeg jo bikini. Det som er så fint med dem er at de har så spreke farger også passer de helt perfekt. Før så kjøpte jeg dem fordi det var veldig få andre som gjorde det, så slapp jeg å ha samme bikini som alle andre. Ikke at det er noe problem å ha samme som andre, men jeg har hvertfall opplevd at hvis man kjøper bikini på bikbok foreksempel, så går jo halve byen rundt i samme bikini til slutt. Det er hvertfall min teori. Men tilbake til poenget, nå er det jo veldig mange som tenker akkurat som meg og kjøper fra VS og da bruker jo alle deem til slutt hahaha.  Uansett så elsker jeg som sagt det merke og anbefaler det til mine kjære lesere. Det er kanskje litt dyrere, men jeg vil si det er verde.

Trykk på denne linken for å se flere bikinier derfra :-))

19 kommentarer

Siste innlegg