min personlige almanakk

For en stund siden mottok jeg en personlig almanakk fra personligalmanakk.com og jeg elsker den! Når jeg først fikk den ble jeg litt overasket over at den var så liten og jeg husker ikke hvordan størrelse jeg bestilte, men kanskje jeg kom borti og bestilte den minste, I don’t know. Men så tenkte jeg at jo mindre jo bedre eegentlig fordi da er den så mye lettere å ha med seg rundt om kring. Den er helt genial å ha på skolen for du kan skrive ned alle prøvene, leksene, viktige møter (haha) eller når treningen din er. Det som er kulest med den er jo at den er egendesignet og man kan sekv bestemme forside, bakside og innhold.


Ja her ser dere forsiden og baksiden min. Man velger ikke mange bilder til forside, men jeg lagde en kollasj i picasa og brukte den som forsidebilde.

Ellers, så som sagt så er innholdet egendesignet og man kan velge hvordan oppsettet skal være, hvilke farger og så ser dere at jeg har en ‘Good Luck’ øverst og det er en slags header da haha. Glemte å ta bilde av de bakerste sidene på almanakken, der er det nemlig full oversikt over alle dagene i 2013, alle bursdagene som du har lagt inn og spesielle høytidsdager. Og på de hellt bakerste sidene har jeg sudoku, noe som også er frivillig med flere alternativer.


Alt i alt så er jeg superfornøyd med den og jeg vil helt klart anbefale den videre til dere, perfekt bursdagsgave foreksempel! 🙂

Noen som fikk lyst på en personlig almanakk?

//reklame, med egne meninger.

14 kommentarer

Siste innlegg