kosekos

Da sitter jeg helt avslappet i sofaen med en Ben&Jerry’s og film, perfect sunday. Men jeg har ikke vært like avslappet i hele dag for å si det sånn. Har spilt to håndballkamper, en mot Byåsen og en mot Kolstad, and guess what?? Vi vant begge :-)) Så jeg er faktisk så heldig å kan fortelle dere at vi har vunnet alle kampene i år haha.

Har forresten funnet en annen nettside der man kan se filmer og serier gratis. Dere finner den HER og man trenger ikke registrere noe som helst og det er superenkelt.




I den siste kampen ble jeg mildt sagt slått i øyet av en motspiller, såå jeg ser ikke helt bra ut akkurat nå haha. Look at that eye!!

Håper dere får en fin søndagskveld videre! Tenker å kjøre ukens spørsmål i morgen, så om dere har noen superkule spørsmål så fyr løs.

89 kommentarer

Siste innlegg