nydelig omelett på 60 sekunder

Nå tenkte jeg å anbefale dere en sunn og god lunsj som bare tar ett minutt å lage! Jeg og flere av venninnene mine lager dette hver dag i matfriminuttet. Dette er også et supert frokost alternativ, og hvis man kombinerer med eventuelle grønnsaker og grovt brød ved siden av skal du ha fått i deg masse energi.

Det man trenger er egg, hvitost, melk og gressløk eller lignende hvis man ønsker det.

For èn posjon bruker jeg 1 egg og 1 spiseskje med melk, og litt ost. Bland sammen alle ingrediensene med en gaffel eller hva som helst og sett dem i mikrobølgeovnen på ca 1000 i ett minutt.



Hvis den er våt i midten setter du på litt lenger, men hver gang jeg har gjort det på denne måten har den blitt perfekt så det skulle ikke være noe problem.

Noen som har tenkt å prøve?

22 kommentarer

Siste innlegg