hater sprøyter

I dag var jeg på en ‘utenlandsvaksine’ legeplass i byen med familien, for å ta vaksiner før vi drar til Sør-Afrika. Jeg har sikkert tatt over hundre sprøyter i løpet av livet mitt, men fortsatt kan jeg ikke fordra det. Hadde egentlig syke forventninger om at det skulle bli helt jævlig, men det var ikke det, kjente nesten ikke stikket engang. Som dere vet så er jeg veldig skeptisk til Afrika ettersom det er noe helt annet enn det jeg er vant til liksom. Ikke forstå meg feil, det er sikkert nydelig der og folkene er sikkert kjempegreie, men altså jeg er litt nervøs når det gjelder reiser osv og det må jeg jo få lov til å være :))




 klipte bort toppen av ansiktet mitt, THAT FACE sier jeg bare hahaha

Og ikke for å skremme verken dere eller meg. Men det er en mygg der nede, og nei det er ikke malaria jeg snakker om, men en mygg som det ikke finnes noen motgift mot og ja bare les dette:

Etter sprøytene syntes jeg vi fortjente belønning og det fikk vi.

Kommer ukens spørsmål etterpå, så hvis det er noe dere vil ha svar på så kan dere spørre i dette innlegget♥


Vinneren av almanakk konkurransen ble forresten Sanne Myrmel som er kontaktet på mail!

37 kommentarer

Siste innlegg