fairytale cupcakes

Heeei dere! Hadde på vekking i morrest klokka 9, selvfølgelig ingen som hadde planer om å stå opp da, så vi ventet en time før våknet av nok en vekkeklokke. Lå og slumra i tjue min med Candy Crush, haha et spill på iphone som vi er såå hektet på. Så sto vi opp og ordnet oss, Anna og Johanna kom og vi dro til byen. Vi glemte å spise frokost, noe jeg egentlig ikke takler fordi jeg blir så sulten at jeg blir farlig.. Men det ble frokost på Fairytale Cupcakes. -En supersøt, og når jeg sier supersøt mener jeg en suuupersøt cafè midt i byen der de selger cupcakes for det meste. Jeg tror det er på fredager og lørdager eller noe de har glutenfrie også! Så til alle mine glutenfreebabes out there, dere bør ta turen innom, ja hvis dere bor i Trondheim da..

Fikk ikke kjøpt så mange julegaver, men noen, nei hæ jeg bare kjøpte en?!…. jaja.

de to over her er glutenfri


Nå skal jeg bare rydde litt ogsåånn før jeg møter Jenny og Inez, don’t know what we’ll do tonight.

Ha en fin lørdagskveld!

14 kommentarer

Siste innlegg