Ukens Spørsmål

Hvor lager du de collagene dine?

Picasa 3

Hvor er t-skjorten fra?

Pepe Jeans i London


Har du botox ?

Haha får faktisk ganske mange spørsmål om dette, og sannheten er at JA jeg har det. neida, jeg har absolutt ikke botox 🙂

hvilket redigeringsprogram brukte du på bildene?

Pixlr.com, brukte innstillingen som heter Bokeh


Går du på 1-10 skole?

jeeepp, gått på samme skole, med de samme personene i 10 år!!

“i jentegjengen vår er det liksom om å se styggest ut og ingen orker og sminke seg eller ordne seg på skolen” hehe ja syns æ ser det ja mm

Fikk denne kommentaren etter en outfit i forrige uke eller noe. Altså den dagen var jeg i byen med klassen og da ville jeg sminke meg? Til vanlig ser vi ut som mummitrollene og teletubbies and we like it that way. Så hvis jeg poster ‘sminkebilder’ i hverdagene er de enten forhåndsskrevet eller så har vært en spesiell plass på skolen eller etter skolen. You know my name, not my story!!!!! xDD

hvor har du kjøpt genseren din hen?

Topshop

Er du model?

nei, selv om det kan se ut som jeg tror det selv noen ganger hahaha

Hva slags jakke har du ?

Peak


har du twitter?

ja, heter mathildeholck

which camera do you use ?

Canon Eos 600D

Hva synes du om folk som vil ta bilde av deg?

Det synes jeg er bare er morsomt!

Leser du alle kommentarene dine?

ja det gjør jeg!

hvis bilde me shortsen er ditt, hvor er shortsen fra da?

Den er fra Topshop og er Anna sin foresten!


Du hadde vært fin med brunt hår? vil du virkelig være ginger?

Hadde jeg ikke ville vært det hadde jeg vell farget det.

Har du mattelærer?

Haha ja, i tiende vil jeg få gode karekterer i matte og med den læreren jeg har på skolen nå føler jeg ikke at jeg lærer noe. Det er jo tentamen nå snart og da er det supert med litt hjemmeundervisning. Faktisk flere av venninnene mine som har kjøpt seg det nå også.

Kan du ha flere deler av gamle bilder av deg? Er så morsomt å se!

Haha joaa hvis dere vil det så… er litt flaut skjønner duu

Kan du lage en liste med ting du ønsker deg til jul?

Deeet kommer snart! 🙂

Dro du og venninnene dine til London alene??

Nei vi dro med mødrene våre, så vi var ni jenter pluss mødre haha! Var litt vanskelig å bestille oss bord hver kveld osv, men gikk fint. Den turen må være det beste jeg har opplevd i mitt liiiv!


there you can see a hot mama in the background

 

Noe dere lurer på til neste gang?

36 kommentarer

Siste innlegg