shopperes værste mareritt

Hei folkens! Jeg er faktisk så deppa akkurat nå… Fant nettopp ut at jeg har glemt av macen på skolen! Er det muuuuuuulig??? Jeg håper bare sånn at den ikke er stjelt. Miss my baby already. Jeg er så idiot noen ganger.. 

I tillegg til det så er jeg stappmett etter å ha spist alt for mye mat og drukket kaffe fra Waynes Coffee. Dro nemlig til City Syd etter skolen med Johanna og Anna, for å kose oss litt. Hahaha så skjedde det alle frykter mest av alt når de er på shopping. Dere skjønner, jeg skulle kjøpe meg en bukse på Carlings til 400 kr. Så kom jeg til kassa, og mannen sa ‘Du vil ikke ha med en bokser til farsdagen da?’ og jeg tenkte bare NEEI og før jeg visste ordet av det sa jeg ja.. Jeg får alltid sånn panikk, men så viste det seg at jeg ikke hadde råa til det, så jeg sa at jeg ikke ville ha med bokseren likevell hehe. Ogsååå hadde jeg ikke råa til bare buksa engang! Det var faktisk så flaut, til slutt måtte Anna steppe inn med litt penger til de fattige.. Jeg skal hvertfall ikke tilbake dit igjen! – tenkte jeg før jeg fant ut at jeg hadde glemt av posen min i kassa… O M G 


fine johanna♥



woopsi Anna var ikke med på noen bilder stakkars :-(((

Flere som har opplevd slike flaue situasjoner med null penger på kortet?

13 kommentarer

Siste innlegg