worked some muscles

Hei folkens! I dag tok jeg og Johanna bussen til 3t etter skolen and worked some muscles. Etter det var det spanskfremføring og fruktsalat som sto for tur! Og i heeele kveld har vi pugget, gleder meg til å sove nå! Jeg må foresten si tuusen takk til alle dere om leser bloggen miin! I går hadde jeg 7800 lesere og 15000 sidevisninger :-)) LOVE YOU GUYS♥

I morgen skal jeg ha ukens spørsmål, så hvis det er noe dere virkelig wanna know som jeg ikke har svart på før, så er det baare å spørre!



de bildene over ble ikke tatt i dag, haha jeg ser ikke sånn ut i hverdagene skjønner dere. Men ettersom jeg uansett måtte laste opp bilder fra mobilen, så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne legge ut litt flere mobilbilder hiihi.

Noe spesielt dere lurer på folkens?

31 kommentarer

Siste innlegg