fredagsfølelse

Hei dere! Jeg kjenner jeg gleder meg sånn til helg! Elsker å blogge i helgene, da har jeg så mye bedre tid og mye flere ideèr. Etter skolen ble Martine og Thea med meg hjem for å gjøre et kunst&håndtverk prosjekt. Vi lagde en maske av gips, altså av ansiktet mitt haha. Aner dere hvordan det føltes eller?? Haha jeg følte at jeg liksom var helt i min egen verden og kjente ingenting når de tok på ansiktet mitt liksom. Tenkte at tvillingene var gale ‘criminal minds’ personer som støpte meg levende. SO FUN. Jeg kan sikkert vise dere når prosjektet er ferdig.

Jeg har innsett at jeg har hatt veldig mange ‘hverdag’ -innlegg den siste uka, og jeg vet ikke helt hva dere liker best? Jeg personlig, liker egentlig helst fine bilder av antrekk osv, men dere må fortelle meg hva dere vil se mer av på bloggen!

Nå ligger jentene fordelt på husets pcer og skriver engelsk tekst, før vi drar hjem til dem for å se en film og kose oss. Har fredagsfølelse allerede!

Dette er Thea:

Og dette er Martine:

tihi.

Flere som gleder seg til helg?

21 kommentarer

Siste innlegg