pakke i posten

Hei dere! Kom hjem fra skolen i dag og fikk se at det hadde kommet en pakke til meg i posten. Det var fra nettsiden Soar, som selger hair extensions og maasse tilbehør. De spurte meg om det var noe spesielt jeg kunne tenke meg, så jeg lette litt gjennom ting de hadde på nettsiden, og fant noe som så interessant ut. Det var sånne fjær-extensions, noe som er veldig populært for tiden! Fikk mange forskjellige typer og farger, de er såå fine!

Her er noen av de klipsene, men jeg fikk også noen som ikke har den spennen. Det var nemlig med sånne små greier som skal festes med tang og litt forskjellig verktøy, som jeg også fikk med! Så alt man trenger mer med da.

Skal teste dem i helga, gleder mei altså.


Men nåå stikker jeg på trening! Snakkes senere

ble litt mye fjær i nesa så jeg nøs, opsii

haha haaade!

14 kommentarer

Siste innlegg