BLOGGER FRA TOGET

Hei! Nå blogger jeg fra toget, på vei til Åre med Anna. Åh skal jeg fortelle dere alt vi måtte gjennom for å komme oss på dette toget? Ja okei. Det startet med at vi ikke hadde en anelse om hvordan ‘parrong’ ‘perrong’ eller hva det heter toget vårt kom i, altså hvilket spor da ikke sant. Så vi stressa rundt og spurte alle vi så, men ingen visste så vi banket på et tilfeldig tog som sto der frafør av. Og deer hadde vi flaks for det var det toget vi skulle på haha! Så vi slengte fra oss alt vi hadde med oss på en ‘firer’, tok av fire seter til. Så kom damen som vi skulle kjøpe biletter av. “Hmm nei vi tar desverre ikke dem bankkortan her vi” WHAAAT?!?! Så da måtte jeg løpe for harde livet for å finne en forbanna minibank. Det værste var ikke at jeg sprang forbi tre minibanker som var ute av drift, men at den berømte togdamen ikke engang kunne forsikre at de ventet på meg. Så for alt jeg visste kunne toget ha dratt fra meg da jeg kom løpende med pengene…… Men det gikk bra haha

Nå sitter vi da i hundeavdelingen så det stinker blaut hund her nå, GREAT

kule Anna OLDEN he he he, oldenvann ikke sant he he okei….

Snakkes når vi kommer frem! Ha en fin kveld!

13 kommentarer

Siste innlegg