BACKSTAGE

Haha kødda..

Heei dere! Jeg hadde nettopp besøk av to kjempe greie jenter fra Topp. De var her i ca en time og tok bilder osv. Gikk egentlig bedre enn jeg hadde sett for meg, var jo forberedt på at det skulle bli skikkelig kleint haha, men det ble det absolutt ikke!

Siden det er første gangen rommet mitt er ordentlig ryddet og mest sannsynlig også siste gang, haha så spilte jeg inn en kjapp romvideo med det samme! Har ikke tid til å redigere den nå, men dere kan jo glede dere daa


Bladet kommer ikke ut før i desember eller januar da.. Haha så ikke løp og kjøp det føste som kommer ut for å lese om meg hvertfall! Jeg visste ikke at det skulle komme ut så sent da, men jaja da har vi jo noe å glede oss til! Og det var foresten ikke jeg som bestemte at jeg skulle ha rød lebestift haha! “Har du noen røde sko?” ehe nei.. “Har du en rød topp eller genser da?” hmm neei.. “Du har sikkert en rød lebestift da?” heh jaa tror det. Også løp jeg huset rundt for å finne en rød lebestift.

Noen som gleder seg til bladet kommer ut? Haha det gjør jeg, eller så gruer jeg meg…

20 kommentarer

Siste innlegg