STARTEN PÅ EN TRAVEL UKE

God kveld dere! Sorry for null bloggings i dag altså, jeg har hatt det liitt travelt.. Dro hjem etter skolen med Martine for å jobbe med en innlevering i RLE, bare jeg som synes det er et heelt unyttig fag?? Jeg skjønner ABSOLUTT ikke greia med rle.. Men det har seg jo sånn at det desverre ikke er jeg som styrer her i landet såå da bli’e rle. Ja vi spiste litt kake og prøvde å konse på denne innleveringa da. I uka her har jeg to prøver, to innleveringer og en framføring – sounds superduper!

Etter litt jobbing dro vi på 3t for å svette litt, og nå sitter jeg her klar for å slappe av totalt. I morgen skal jeg foresten på tur med klassen, lavollen eller noe sånt? Kan jo sikkert ta med kamera, men jeg vet ikke hvor sykt spennende det er å se på bilder av en gjeng trøtte ungdommer på skogstur da, dere bestemmer!

OG NEI jeg ser ikke sånn ut i dag, haha. Fant noen bilder jeg ikke har postet før, håper dere likte dem!

buksa er fra Gina Tricot, armbånd fra H&M og Gina, topp fra New Look

Hva synes du?

16 kommentarer

Siste innlegg