Spøkelseshistorien

For noen dager siden så la jeg ut et bilde på både twitter og instagram, som ble tatt når jeg var på Oppdal på klassetur. Det er et bilde jeg selv tok av 9 av mine klassekamerater. Og nå kommer eendelig historien bak dette bilde. Altså vi hadde nettopp spist middag i en søt gammel stue litt utenfor skogen, lærerne og resten av elevene satt fortsatt inn der, mens vi andre dro ut. Vi tenkte at siden det var siste kvelden måtte vi gjøre noe morsomt. Så siden det var stappmørkt og skummelt bestemte vi oss for å gå inn i skogen å leke mørkgjemsel haha, av alle ting. Klokka var kanskje rundt 11 tiden om jeg ikke tar helt feil, og det var stappmørkt! Så fant jeg ut at jeg ville ta et bilde av den fine gjengen og legge ut på twitter eller instagram i den ‘ut å ræk om natta’ duren, hvis dere skjønner hva jeg mener. Så de stilte seg opp og jeg tok et bilde av de. Problemet var at det ikke var internettilgang ute så jeg bare la telefonen i lomma for å vente til vi kom inn.

Da vi kom inn og jeg skulle legge ut bildet så jeg noe rart i bakgrunnen til høyre, jeg trodde først at de to lysende prikkene var innsekt, men da jeg så nærmere på det så jeg noe mer. Jeg tenkte bare nåå har jeg blitt gal liksom. Jeg viste det til resten, og det ble litt rar stemning. Off det ble også faktisk litt gråt på enkelte. 


Over her er det jeg la ut på instagram. Noen av dere lurer sikkert på hvorfor det liksom ikke er noe skog på venstresiden, men masse på den siden denne skikkelisen er på. Og det er fordi det var skog på venstresiden også, men jeg har beskjært bilde sånn at det er lettere å skimte personen i bakgrunnen. Hvis dere har problemer med å se det, skru opp lysstyrken på pcen din!

Og bare så dere vet det så tror ikke jeg på spøkelser, men bilder som dette freaker meg helt ut. Hva faaeen er dette?!?! Var livredd etter dette og er det faktisk fortsatt. Jeg gidder ikke sitte her å trygle dere om å tro meg, vi har alle forskjellige meninger om alt så dette får dere selv bestemme om dere skal tro på. Jeg har sett uttalige slike bilder på facebook foreksempel: ‘This photo is cursed, if you don’t like this photo the person in the backgroud will be waiting for you under your bed’.. Men har aldri trodd på det, men når du faktisk opplever noe sånt som dette daa forandres ting!

Hva synes du om bildet? Tror du på spøkelser?

Del eller lik gjerne dette innlegget på facebook

79 kommentarer

Siste innlegg