Sminkefri hyttehelg

Hei kjæære lesere! I går ble det noe problemer mee Internett så jeg fikk ikke blogget noe om livet på hytta. Men som sagt så kjørte vi båt og det var kjempe kos. Når vi kom hjem kjørte jeg og Anna en betydelig mindre båt til butikken og kjøpte inn litt bakevarer så vi kunne lage pannekaker/vafler/lapper, ble en blanding. Og når det begynte å bli sent nattbadet vi!! Det var noe annet enn vannet i Hellas kan jeg vel innrømme. Fikk nesten krampe i hele kroppen og holdt på drukne (nesten). Men det var veeeeldig morsomt da!

kjører sminkefri helg vi

Anna Olden mine damer og herrer, hun kommer til å bli kjent som jenta med håååret, og nei hun har ikke blogg

etter det hadde vi filmmaraton i tv stua i båteeen :-))))

Hva gjorde dere i går? (foresten så er bildene så små fordi jeg laster dem opp fra mobilen) :((((((

19 kommentarer

Siste innlegg