Winter is coming

Nå har vi hatt noen fabelartige dager, haha vent nå ble jeg sånn, heter det fabelaktig eller fabelaktiv, jo fabelaktig ja. Noen ganger blir jeg helt blind på ord. Uansett, det jeg skulle si var at vi har hatt noen veldig fine dager med helt useriøst bra vær den siste uka. Jeg har fått fregner i kinnene og solbrente armer, det sier kanskje mer om meg enn om været, poenget er at det har vært helt juli-feeling. Men som alle gode ting her i verden kommer det til en ende. Such depressing memo. Det er meldt helt ned i null grader i nærmeste framtid, men det passer meg egentlig greit i disse eksamenstider. Kan spare finværet til 28.mai plis 🙂

I morges dro jeg i siste forelesning med Erica, var på jobb på 3T til lunsj og sitter her enda, skal på en gruppetime om litt og på kveldsmat til birthday-girl Ida senere. Full fart frem og tilbake. Skal prøve å få lest litt til eksamen nå fram til timen som begynner klokken 19.00. VI BLOGGES

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg