went for bangsss. again

For dere som følger meg på Instagram, så dere sikkert at jeg tok luggen i går. Det er fort gjort her i gården å ta slike beslutninger og ikke veie så mye fordeler og ulemper, heller bare ta konsekvensen av det senere. Så da sitter jeg her nå med pannelugg. Og jeg elsker det. Det er ikke det at jeg synes jeg ser så jævla bra ut med det, haha, jeg ser nok penere ut uten til og med, men jeg føler meg likevel råbra. Og hvis jeg føler meg råbra i en bukse som ikke får meg til å se verken tynnere ut eller gi meg bedre rumpe, så går jeg for fasan med den også likevel?? Det å gjøre noe nytt med håret føles som å gå med et par nye sko eller en ny veske, liksom et nytt tilbehør. Forskjellen på det er vel kanskje at et par sko og en veske kan skiftes ut når som helst (?).. Jaja jeg ønsker meg et skap med parykker egentlig, det hadde vært noe for meg. Uansett, i går følte jeg altså for lugg og jeg håper jeg føler for det i en liten stund framover, for den kommer nok ikke til å forsvinne med det første.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg