Weekend getaway

Det ble fort så jeg landet på avgjørelsen om å ta en rolig helg så fort den andre visdomstanna på to dager ble trukket. Herlighet noe så ubehagelig, den første jeg trakk for et år siden var ikke så ille, men da trakk jeg verken to samtidig eller hadde betennelse i dem. Jeg og A kjørte til hytta i går kveld etter tannlegetimen min, og kom fram til rykende fersk fiskesuppe – som ikke hadde nooe å gjøre med at jeg var lammet i munnen, neida fiskesuppe er jo nydelig det. Jeg hadde nemlig gitt beskjed om at ikke hele gjengen måtte spise suppe bare fordi jeg måtte det. Men snill gjeng da.

I dag har vi koset oss. Vi sto opp sent og drakk kaffe på vår lille private terrasse utenfor annekset. Etterfulgt av frokost. Jeg spiste havregrøt med bær og vaniljesaus, ettersom jeg ikke fant verken sukker eller kanel. Funket utrolig bra. Etter frokost dro vi til Steinkjer, en halvtimes kjøretur unna, og handlet inn diverse ting til bobilferie, som A skal på fra i morgen av.

Resten av dagen har vi bare slappet av og skal lage middag etterhvert. Det blir ingefær- og crabbies-marinert kylling, pasta og thaisuppe. Til dessert; hjemmelaget sjokoladepudding og vaniljesaus, alá A faktisk.

2 kommentarer
    1. Hei, hvoгdаn gåг dеt? Вгøt sammеn mеd kjærеsten min i går. Ønsкeг sех utеn fогрliktеlsе.
      Redd for å bli bloккeгt. Ikке vil сhаttе hеr. Кlikк på linkеn оg skгiv til meg deг.
      —>> http://kissia.club/#RuthTaylor

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg