VLOG: TESTER 2 BB CREAMS

God morgen! Her kommer en video med testing av de to BB-creamene jeg bestilte fra Kicks for litt siden. Len dere tilbake i et lite ti-minutt og la meg ta meg av testingen, så får dere se resultatet. Jeg kan si det slik at enten så hatet jeg begge, eller så elsket jeg begge, se videoen for å finne ut hva dommen ble.

Jeg ble ikke helt enig med meg selv om hvilken jeg likte best, men sett i ettertid og utover dagen, så må jeg si at BareMinerals sin gikk av med seieren til slutt. Den er også dobbelt så dyr, så det er kanskje ikke så overraskende. BareMinerals koster 479 kr og Biotherm koster 255 kr.

2 kommentarer
    1. Yay, takk for at du tester! Har vurdert å prøve BB-cream en stund, så spørs om jeg ikke må skaffe meg den fra BareMinerals 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg